Alla inlägg den 6 maj 2013

Av legato - 6 maj 2013 23:36

Jag kan inte sova. Någon som har tips som får en att somna?

Av legato - 6 maj 2013 22:58

 


Dessa bilder hit och dit. jaja nu har man uppdaterat en bild iaf. 

Denna dag gick åt att skämmas lite..

Fick idag reda på att jag surrat tatuerigar med en hockeyspelare i helgen. 

Visst jag var rätt nykter men att man inte kan se sånt. Måste man börja se på sport nu också :S


Nej nu dags att ta medicin och hoppa i säng. Jobb imorgon :) så får man sova några timmar i allafall :)


Kan meddela att dessa mediciner inte fugerar så bra so jag hoppats på, har fortfarande ångest och är fortfarande väldigt deprimerad. men men ska träffa läkaren nästa vecka så får vi se vad hon säger, om jag ska höja dosen eller om jag ska pröva något annat. 


säger varje gång att jag ska bli bättre på att skriva. så jag får väl skriva det denna gången med. :)

natti natt nu släcker jag ned för ikväll. 

Presentation


Detta är nu jag :)

oj en presentation av mej, det är nog rätt svårt.

jag är nu som jag blev av en anledning som jag själv inte har kommit på än.

Men jag siktar på att snart komma fram till något om jag inte redan har gjort det :)

jag har f

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards