Alla inlägg under februari 2014

Av legato - 4 februari 2014 01:58

Längtar..

Snart åker vi upp till Norrland och hälsar på. Än hur hemma jag känner mig här i Göteborg så känner jag mig väldigt hemma när jag får vara med mamma och min syster och mina syskonbarn.

Så ja jag längtar bara 3 dagar kvar nu :)

Snart får jag hålla både min systerdotter och systerson i mina armar :)

Sen är jag otroligt glad att min älskling följer med upp :) dock så far han för att träffa sin familj och vänner men ändå glad att han ska få träffa nästan hela familjen :) saknas bara bror min.

Dock så bor jag 90 mil från mamma och det för även han men åt andra hållet.
Så vi är nästan på var sin sida av landet. :/

Men så fort jag är ledsen eller saknar bror kan jag alltid titta på big Bang Theory :) hade han varit lite me missanpassad hade han varit sheldon :) när jag sa det till honom fick jag tillbaka, hade du varit lite mer missanpassad och bott i USA hade du varit den blonda i My name is earl :) sedan skrattade vi så vi höll på att dö :)

Åhh nu börjar jag sakna alla väldigt mycket . Men snart får jag krama dom :) allihopa :) utom bror och L :( men snart är det inte bara som utan en liten med :)

Åhh , nej nu ska jag lägga mig och sova, tror det blir en städdag imorgon :)

Natti natt på er <3

Presentation


Detta är nu jag :)

oj en presentation av mej, det är nog rätt svårt.

jag är nu som jag blev av en anledning som jag själv inte har kommit på än.

Men jag siktar på att snart komma fram till något om jag inte redan har gjort det :)

jag har f

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards