Alla inlägg under september 2012

Av legato - 13 september 2012 10:55

Ja nu sitter man här igen.. suck.


sitter bara och söker en massa jobb.. dock så kanske man får ett snart får man ju hoppas.

annars känns det ju rätt meningslöst att sitta här..


Jag får hoppas att dagen blir bättre med tiden. Just nu känner jag mig bara trött och less.

och längtar tills min nya tatuering när den nu ska bli av :)

Vill bli klar med armen nu så jag kan börja med den andra snart :)

Sen kanske man ska bli klar med ryggen också, länge sedan jag gjorde något dä nu. :)


hmm det var ju en idé..



ja nu ska jag gå och motionera till bilen en snabbis:D


ses senare :)

puss

Presentation


Detta är nu jag :)

oj en presentation av mej, det är nog rätt svårt.

jag är nu som jag blev av en anledning som jag själv inte har kommit på än.

Men jag siktar på att snart komma fram till något om jag inte redan har gjort det :)

jag har f

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards