Alla inlägg under oktober 2013

Av legato - 6 oktober 2013 06:00

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: nope
Varit kär: ja.
Förlorat någon speciell person: Nej
Varit deprimerad: jepp

Varit så trött att du somnat sittandes: Yes, även stående :)
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Oja
Brutit ett ben? Jepp
Gjort nåt du ångrar? Ja.

Hoppat Bungee Jump? Nej, men skulle vara grymt att få testa på!

Ljugit för någon du tycker om? Nope
Ätit en hel tårta? Nej tror inte det.

Gjort bort dig offentligt? För många gånger haha..

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej men bekanta!

Fått ditt hjärta krossat: Nej!

Hur många barn vill du ha i framtiden: ett
Har du några husdjur?: ja en hund

Vill du ändra ditt namn: nope
Vad gjorde du under din förra födelsedag: ingen aning. Förmodligen ingenting.
Vilken tid vaknade du idag: 13:00

Vad gjorde du igår runt midnatt: såg film

Någonting som du längtar till: att mamma kommer ner.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet inte, har det jäkligt bra..

Vad lyssnar du på just nu: Ingenting, har TVn på i bakgrunden..

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: cecilia

Stjärntecken: Vädur

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: sörliden

Gymnasie: el automation parkskolan

Högskola: nej

Hårfärg: mörkbrun.

Långt eller kort hår: kort

Längd: 1,63 cm
Piercings: Japp 2 st
Tattoos: många

Höger eller vänster: högerhänt.

Operation: ögonen

Bästa vän: Ingrid,Steff, martin

JUST NU:

Äter du: chips och nötter

Dricker du: cola.

Är du på väg att: sova
DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: kanske

Vill du gifta dig: Kanske.

Karriär i åtanke: truckförare

TROR DU PÅ:

Dig själv: jodå
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Änglar: ja

Av legato - 6 oktober 2013 00:44

Jag trivs så sjukt bra här i Göteborg. Det är precis som att jag kommit hem :)

Jag har en underbar kille att dela mitt liv med och en underbar hund. Livet kan inte bli mycket bättre :)

Utsikten är inte långt bort och jag kan inte klaga på den heller :)

Men dessa sniglar kunde jag vara utan. Så fort man går utanför dörren kras. :/

Men men jag mår bra och är lycklig :)

Presentation


Detta är nu jag :)

oj en presentation av mej, det är nog rätt svårt.

jag är nu som jag blev av en anledning som jag själv inte har kommit på än.

Men jag siktar på att snart komma fram till något om jag inte redan har gjort det :)

jag har f

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards