Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

lite frågor igen

Av legato - 24 maj 2012 14:12

Vilken svordom använder du mest? haha ja jag vet inte om jag kan använda det som svordom men går något åt helvette säger jag oftast penis :) eller det var väl fan också.

Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.30, 6.35, 6.40, 6.45 och en på 7. :D

Hur många resväskor äger du? Ja du inga tror jag,brukar låna av mamma.
Använder du flip-flops? Haha nej det gör jag inte.
Var köper du dina matvaror ifrån? Affären
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Japp. fastnar sällan på bild
Vilken var den senaste filmen du såg? Plutonen
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?  men en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? nya glasögon, ta körkort

Har någon någonsin kallat dig lat? hehe hela tiden

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? ibland så måstejag.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har min mp4a

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? ja du jag är allätare men jag lyssnar gärna på Dissection

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Haha tror du verkligen att jag säger det till dej?

När var senast någon stötte på dig? Idag
Vad åt du till middag senast? Kyckling och potatisklyftor
Använder du huvtröjor? ja när jag hittar dom :)
Kan du vissla? jepp
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? det mesta :)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? om dom gör. jag tror inte det vet jag att de gör :) men lika gladär jag för det.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0660
Tittade du på tecknat när du var liten? japp älskade tom och jerry

Pratar du några andra språk? ja engelska och jag förstår tyska rätt bra

Diskar du din egen disk? ibland

Har du gråtit offentligt? ja vem har intedet?
Har du en stationär dator eller en laptop? inget av dom faktiskt
Försöker du alltid lära dig nya saker? ja jag försöker ju iaf

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? har nästan hela ryggen täckt, ena armen är strax klar och ett ben :P även en vid örat. har 2 piercingar.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nja det beror väl helt på.
Kan du kasta macka? japp
Har du någonsin varit i Jamaica? nepp
Vad har du med dig in på bion? popkorn
Vem var din favoritlärare och varför? Har aldrig haft någon favoritlärare. det förstår ni om ni läser mitt andra inlägg om mobbing.
Har du dejtat någon av en annan religion? japp
Vad har du för väder? Strålande sol
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild, svenska
Gillar du att flyga? japp
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor

När sov du senast på golvet? ja jag låg och vilade senast bara härom dagen
Vilken är din favoritdrink? just nu kaffe, helgen sprit och cola eller rom och cola :)
Gillar du din boende-situation? nej
Vilken är din mammas hemstad? Örnsköldsvik
Din pappas hemstad? Örnsköldsvik
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ja minst 6 men hellst 12
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej inte nu längre.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja det kan an nog säga :)
Vilken är din favoritfrukt? Satsumas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja detär jag. fast jag skriver och hoppar över bokstäver när jag skriver eftersom jag blir sressad.

Tror du på liv på andra planeter? ja varför inte.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Oj det kommer jag inte ihåg. men det var nog välförtjänt.

Vad var det senaste du åt? Tacopaj
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma hörde Cecilia med simon and garfunkel

Gillar du senap? nej

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Vafan större idioter än jag har klarat det så varför skulle inte jag.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?  ja

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?  får jag återkomma med den?

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej det har jag inte faktiskt

Tycker du om att krama folk? ibland det beror på vem det är
Skulle du säga att du är trendig? nejinte det minsta

Äger du en digitalkamera? nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inga vad jag vet iaf.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nej jag hinner nog glömma det innan de kommer pådet :)

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? oj det är många böcker jag gråtit av.
Tycker du att du är attraktiv? Nja det kan jag väl inte säga, men jag anser inte mej själv som ful.

Vad är du allergisk mot? kiwi och tydligenbjörkpollen :(

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej den dog för en bra sak att jag skulleäta :)

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jadu ingen aning. min mamma vissteatt hon skulle fåen tjej så hon hade bara kommit på ett

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? jag har inga bloggar som jag följer.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av legato - 26 augusti 2014 13:35

  ja jag vet inte ens vart jag ska börja om jag ska vara ärlig.    jag har suttit i flera dagar och skrivit (på min "bok" om mitt liv, som ska brännas eftersom det är för mycket jävulskap som hänt mig i mitt liv. jag vill bara skriva sedan brä...

Av legato - 29 maj 2014 16:31

Happ.. Nyinköpt säng 180x200 men det hjälper tydligen inte. Jg får ändå inte plats :) Tur jag älskar min Lilling :) Andra bilden är han i mitt knä :) eller hans huvud iaf :) ...

Av legato - 28 maj 2014 16:55


Idag är en sådan dag som jag känner mig så ensam :( Jag hade ju alltid min vän cigaretter som jag kunde ta till när ja kände mig nere. Nu då? Helt värdelöst känns det.. ...

Av legato - 8 april 2014 22:17


Detta med att sluta röka är väldigt jobbigt.. Men jag har dragit ner mitt cigarettintag till 6 cigg/dagen. Ja har fortfarande mitt rökstopp men det kommer allt närmare, och jag blir allt räddare. :/ ...

Av legato - 5 mars 2014 22:14

Yogan blir bara roligare och roligare :) dock har jag träningsvärk idag. Tog kanske i lite för mycket igår. Men jag har bestämt mig. Jag ska bli lite bättre på yogan och hålla i det nu och inte svikta som jag oftast brukar göra. Men jag har även lova...

Presentation


Detta är nu jag :)

oj en presentation av mej, det är nog rätt svårt.

jag är nu som jag blev av en anledning som jag själv inte har kommit på än.

Men jag siktar på att snart komma fram till något om jag inte redan har gjort det :)

jag har f

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards