Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

listor :)

Av legato - 22 maj 2012 10:04

Vad heter du: Cecilia

Ålder: 24
Vad gör du: ja jag ska väl svara på en massa frågor om självkänsla. men efter att ha hållit på med det i 3 dagar är man rätt less.
Vad längtar du till: Helgen
Vad händer i helgen: C bror kommer upp 
Senaste hånglet: C

Hände nåt mer: Klart det gjorde :)
Vad har du på dig: En svart/grå randig tröja och ett par blåa jeans.
Favoritöl: Carlsberg
Vad blir du glad av: Bilar :)
Vad blir du ledsen av: Tråkiga nyheter
Vad ska du göra idag: Sitta här på Miroi och svara på frågor mm.
Favoritsnabbmatställe: Sibylla
Vilken låt lyssnar du på nu: we are the world 25 for Haiti
Vad dansar du till: Jag dansar inte :)

Vem saknar du: Det finns många men speciellt Ingrid
Bästa Hang-outet: Jadu, det finns inte många ställen där :)

Nått någon inte vet om dig: Hehe och det ska förbli så.

Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Större idioter än jag har klarat det så varför skulle inte jag!!


HUR:
Svarar du i telefonen: Cilla

Gör du när du är kär i fel person: Ja vet man att det är fel kanske det är lika bra att försöka glömma.

Tycker du om gul-bil-leken: Ja det är alltid roligt att slåss :)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 165 kr tror jag.

Mycket är klockan: 10:26
Hur många kontakter har du på msn: 83 st men sällan ute.

Spenderar du en regnig dag bäst: Med en bra bok i ett fönster :)

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? ingen aning vem jag fick det av. alla mina mess kommer i mappar.

Pratar du med på msn just nu? Romeo
Ringde dig senast? Ingrid
Pussade dig senast? Christoffer
Vill du kasta en sten i huvudet på? Det finns många stenar :)
Saknar du mest just nu? Oj, det är nog fler än bara en. men speciellt Ingrid.
Ska du träffa imorgon? Hmm jag är ledig imorgon så jag ska nog vara hemma och sova :)
Sov du med senast? Christoffer
Festade du med senast? Rock Sara
Vem fick du senast sms av? Peder

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: ja
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja är inte alla bakåt?
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja det har väl de flesta gjort.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej men det hade varit roligt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av legato - 26 augusti 2014 13:35

  ja jag vet inte ens vart jag ska börja om jag ska vara ärlig.    jag har suttit i flera dagar och skrivit (på min "bok" om mitt liv, som ska brännas eftersom det är för mycket jävulskap som hänt mig i mitt liv. jag vill bara skriva sedan brä...

Av legato - 29 maj 2014 16:31

Happ.. Nyinköpt säng 180x200 men det hjälper tydligen inte. Jg får ändå inte plats :) Tur jag älskar min Lilling :) Andra bilden är han i mitt knä :) eller hans huvud iaf :) ...

Av legato - 28 maj 2014 16:55


Idag är en sådan dag som jag känner mig så ensam :( Jag hade ju alltid min vän cigaretter som jag kunde ta till när ja kände mig nere. Nu då? Helt värdelöst känns det.. ...

Av legato - 8 april 2014 22:17


Detta med att sluta röka är väldigt jobbigt.. Men jag har dragit ner mitt cigarettintag till 6 cigg/dagen. Ja har fortfarande mitt rökstopp men det kommer allt närmare, och jag blir allt räddare. :/ ...

Av legato - 5 mars 2014 22:14

Yogan blir bara roligare och roligare :) dock har jag träningsvärk idag. Tog kanske i lite för mycket igår. Men jag har bestämt mig. Jag ska bli lite bättre på yogan och hålla i det nu och inte svikta som jag oftast brukar göra. Men jag har även lova...

Presentation


Detta är nu jag :)

oj en presentation av mej, det är nog rätt svårt.

jag är nu som jag blev av en anledning som jag själv inte har kommit på än.

Men jag siktar på att snart komma fram till något om jag inte redan har gjort det :)

jag har f

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards